00 - Prolog

Selena.

Cześć, widzę że chcesz przeczytać moją historię. Wiec zapraszam. Ale ostrzegam mogą zdarzyć się momenty w których popłaczesz się i Ty bo łatwo i pięknie nie jest zawsze.
Właśnie  wraz z moją grupą NS Floryda ćwiczymy jeden z ważniejszych układów tanecznych w naszym życiu. Lecimy na konkurs do Kanady. Kiedy go wygramy bądź zostaniemy zauważeni drzwi do kariery otworzą się dla nas każdego. To ogromna szansa i nie mamy zamiaru jej zmarnować. Ale jak wiecie każdy ma swojego wroga. My mamy wielu rywali, ale nie poddajemy się. O ile dobrze pamiętam ktoś - chyba Justin Bieber - powiedział kiedyś Never Say Never i Believe i właśnie to są nasze motta. 

Ale czy jeśli poznam tego jedynego wszystko będzie jak z bajki?


OD AUTORKI: Prolog krótki, bo krótki, ale mi i mam nadzieję Wam się podoba. 

Witam was oficjalnie na moim nowym blogu! Jak widzicie nie jest on w moim stylu ponieważ opowiada on tym razem o znanych osobach. Mam nadzieję że blog Wam się spodoba i będziecie komentować.


8 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie się zapowiada. Napewni będe czytać. Masz talent, a wygląd bloga jest boski.
    Zrobiłabyś sobie na niego zwiastun?

    OdpowiedzUsuń
  2. Prolog wprowadzil mnie w trans twojego nowego opowiadania..i mysle ze bedzie mi sie fajnie go czytalo..bo to tak troche moj styl...nie moge doczekac sie pierwszego rozdzialu..oby byl szybko ;* ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie + Zapraszam na swojego bloga: http://nathalieandjustin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zapowiada sie zajebiste opowiadanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem tutaj dosyć późno, bo już masz na swoim koncie sporo rozdziałów, ale wzięłam się za ten prolog, no i nie pożałowałam ;D Zachęca, a do tego ja ubóstwiam taniec, a więc jest to zdecydowanie coś dla mnie. Będę wpadła tu regularnie i zaraz biorę się za rozdział ;3. Coś czuję, że będzie to zajebiste opowiadanie, a jestem pewna, że nie rzucam słów na wiatr ;*. Zapraszam na mojego bloga, mam nadzieję, że zainteresuje Cię tak, jak twój mnie ^^ - http://put-forehead-world.blogspot.com/
    Ps. Świetnie piszesz, trzymaj tak dalej <3!

    OdpowiedzUsuń
  6. No kochana widać,ze wkręciłas się w t co robisz i to bardzo.Uwielbiam czytać takie opowiadanie o Jelenie.Zapraszam na swojego bloga

    ty-jestes-moim-zyciem.blogspot.com.
    Mam nadzieje,ze zaintryguje Cię mój blog jak ja twoim.
    P.S Trzymaj tak dalej <3.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się świetnie. :):*

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawie sie zaczyna x

    OdpowiedzUsuń

♫ Uszanuj mój wysiłek i oceń rozdział ♫
♫ Dla Ciebie to sekunda, a dla mnie dużo szczęścia ♫
♫ Każdy komentarz motywuje ♫